Irodai munkát keresel modern munkakörnyezettel és fiatalos, elszánt csapattal?

Büszkén mesélnéd ismerőseidnek, hogy Teslák és egyéb felsőkategóriás autók „mennek át a kezed alatt”?

Akkor várunk csapatunkba!

Főként felső és középkategóriás autók importálásával foglalkozó cégünkhöz keresünk Irodavezető asszisztenst!

EZEKÉRT IS ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD!

A pozíció részletei:

Törzsmunkaidő

H-P 8:00 – 16:00

Szükséges

Pénzügyi számviteli végzettség

1-3 év releváns tapasztalat

Angol társalgási szintű nyelvismeret

MS Office ismerete

KULCS ügyviteli programismeret

Pénzügyi ismeretek

Munkavégzés helye

Budapest XI. kerület

Mégsem Neked való ez az állás? Oszd meg barátaiddal, és segíts Nekik jó munkát találni!

LinkedIn

Messenger

Facebook

Email

Gmail

Amit tőlünk kapsz:

  • Mindig időben érkező fizetést + teljes bejelentést

  • Biztos, megbízható munkahelyi hátteret

  • Munkavégzéshez szükséges munkaeszközöket (laptop, telefon)

  • Nagyszerű vállalati kultúrát – modern munkakörnyezetet, fiatalos csapatot

Téged keresünk, ha rendelkezel

  • Pénzügyi számviteli végzettséggel

  • 1-3 év releváns tapasztalattal

  • Angol társalgási szintű nyelvismerettel

  • MS Office ismerettel

  • KULCS ügyviteli programismerettel

  • Pénzügyi ismeretekkel

Előnyös számunkra, ha rendelkezel

  • Német társalgási szintű nyelvismerettel

  • B kategóriás vezetői engedéllyel

Mik lesznek a feladataid?

  • Irodavezető tehermentesítése

  • Iktatás

  • Ügyviteli szoftver alkalmazása

  • Banki ügyek és a pénzügyi dolgok kezelése

  • Egyéb ad-hoc jellegű feladatok

Gyere, csatlakozz egy szuper csapatba, és légy Te is sikersztorink részese!

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795