Ezt a pozíciót már betöltötték.
Dán székhelyű, nemzetközileg is meghatározó budapesti, modern irodánk téged keres!
Hazai és nemzetközi céges kapcsolatok, karrierlehetőség
A B2B szektorban fogsz dolgozni, így napi szinten új emberekkel, vállalatokkal ismerkedsz meg. Komoly kapcsolati tőkét halmozhatsz fel, mi pedig nem csak egy csokival háláljuk meg az értékes munkád!
Örömteli múlt, biztató jövőkép!
Majd 20 éves múltra tekint vissza cégünk és egyre több országban vagyunk jelen. Már Magyarországon is egyre meghatározóbbak vagyunk és mosolyogva várjuk a következő éveket!
Téged keresünk, ha
Fiatalos, energikus személyiség vagy
Motivál a siker és a célok
Pozitív és proaktív vagy
Felelős, pontos és következetes vagy
Szeretsz emberekkel foglalkozni
Feltalálod magad az új szituációkban
Rugalmas vagy, de nem élsz vissza a bizalommal
Mit kínálunk?
Versenyképes fizetést (tényleg)
Több cafetéria közül is választhatsz
A korrekt fix fizetés mellé jutalékot (akár meg is duplázhatod a havi fizetésed)
Kiváló irodai légkört (rendszeres programok, de a kollégák gyakran maguktól is összejárnak esténként, hétvégenként)
Rugalmas munkavégzést, Home office lehetőséget
Fizetett szakmai továbbképzéseket
Utazási támogatást
Céges mobilt, laptopot
Főbb feladataid lesznek
Piac és konkurencia feltérképezése, trendek megismerése
Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel és a partnereinkkel
Ajánlatok kidolgozása, személyre szabása
Találkozók, prezentációk megszervezése, lebonyolítása
Riportok, kimutatások elkészítése
Elvárásaink
Előnynek számít
Kik vagyunk?
Egy majd 20 éves múltra visszatekintő, dán tulajdonban lévő cég vagyunk. Magyarországon főképpen céges utaztatással, rendezvények és tudományos kongresszusok szervezésével és online repjegy értékesítésével foglalkozunk.
Testvérvállalataink megtalálhatóak Lengyelországban, Csehországban és Romániában. A hazai irodánkban a dolgozói létszámunk jelenleg 60 fő körül mozog. Mivel folyamatosan növekszünk és erősödünk, ezért agilis és tehetséges kollégákra építünk. Ebben számítunk segítségedre!
Ezt a pozíciót már betöltötték.
Hogyan zajlik a kiválasztás?
Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat
A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.
Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)
Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.
Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)
JELENTKEZZ BÁTRAN!
Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:
E-mail: info@ijob.hu
Telefon: +36-1-788-4795
Mobil: +36-70-774-5658