Szeretnél az ellátási lánc legerősebb tagja lenni?
Szoros barátságban állsz az MS Office-szal?
Nem okoznának gondot a készletnyilvántartással, fuvarszervezéssel és szállítólevelekkel kapcsolatos feladatok?
Hab a tortán, hogy még kiemelt ügyességgel is kezeled a targoncákat?
30 éves múltú, osztrák felmenőkkel rendelkező hazai, szállítószalagok karbantartására, alkatrészek kereskedésére specializálódott leányvállalat keres Téged, legújabb kollégáját raktári feladatokkal kiegészülő adminisztrátor pozíció betöltésére!
Szereted kézben tartani a dolgokat, örülsz ha minden rendben megy?
Minden kézen áthaladó tételnek a nyilvántartásban van a helye, így a raktári teendők elvégzése mellett, az adminisztratív feladatok is nélkülözhetetlen szerepet játszanak a zökkenőmentes kiszolgálásban.
Őszinte kommunikáció és jó kapcsolat
Mind munkatársainkkal, mind partnereinkkel, ügyfeleinkkel, sőt még környezetünkkel is jó kapcsolatot igyekszünk fenntartani. Bárki, aki segítségért fordul hozzánk vagy ellátogat a telephelyünkre, akkor gondoskodunk róla, hogy igazán otthon érezze magát.
Mit kínálunk?
Mivel fogsz foglalkozni nálunk?
Téged keresünk, ha
Kik vagyunk?
A Kubicek Hungária Kft. 2007 óta van jelen a magyar piacon. Anyacégünk, az osztrák Kubicek Fördertechnik GmbH több, mint 30 éves tapasztalatával igyekszünk ügyfeleink szállítószalagjaiból a lehető legtöbbet kihozni.
Tevékenységünk során mind munkatársainkhoz, mind ügyfeleinkhez a küldetésünknek, célunknak megfelelően viszonyulunk:
“Célunk, hogy partnereinknek csak a termelésre kelljen koncentrálni, szállítószalagjaik a lehető legkisebb állásidővel, folyamatosan működjenek. így szeretnénk hozzájárulni egy példaértékű, versenyképes magyar és európai termelő ipar kialakulásához. Szeretnénk elérni, hogy létrejöjjön a kölcsönös előnyökön és a bizalmon alapuló, hatékony magyar és európai üzleti kultúra.”
Szintén a példaértékű vállalati magatartás részének tekintjük, hogy munkatársaink szabad, biztonságos, emberséges körülmények között dolgozhatnak.
Jelentkezz most, hogy részese legyél Te is a sikeresnek!
Hogyan zajlik a kiválasztás?
Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat
A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.
Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)
Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.
Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)
JELENTKEZZ BÁTRAN!
Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:
E-mail: info@ijob.hu
Telefon: +36-1-788-4795
Mobil: +36-70-774-5658