Szeretnél az ellátási lánc legerősebb tagja lenni?
Szoros barátságban állsz az MS Office-szal?
Nem okoznának gondot a készletnyilvántartással, fuvarszervezéssel és szállítólevelekkel kapcsolatos feladatok?
Hab a tortán, hogy még kiemelt ügyességgel is kezeled a targoncákat?

30 éves múltú, osztrák felmenőkkel rendelkező hazai, szállítószalagok karbantartására, alkatrészek kereskedésére specializálódott leányvállalat keres Téged, legújabb kollégáját raktári feladatokkal kiegészülő adminisztrátor pozíció betöltésére!

Szereted kézben tartani a dolgokat, örülsz ha minden rendben megy?

Minden kézen áthaladó tételnek a nyilvántartásban van a helye, így a raktári teendők elvégzése mellett, az adminisztratív feladatok is nélkülözhetetlen szerepet játszanak a zökkenőmentes kiszolgálásban.

telefonos munkatárs
telefonos munkatárs

Őszinte kommunikáció és jó kapcsolat

Mind munkatársainkkal, mind partnereinkkel, ügyfeleinkkel, sőt még környezetünkkel is jó kapcsolatot igyekszünk fenntartani. Bárki, aki segítségért fordul hozzánk vagy ellátogat a telephelyünkre, akkor gondoskodunk róla, hogy igazán otthon érezze magát.

Mit kínálunk?

  • Pontos, időben érkező fizetést

  • Teljes bejelentést

  • Megfelelő munkakörülményeket

  • Céges telefont, autót

  • Fejlődési lehetőséget

  • Betanítást

  • Munkaruhát

Mivel fogsz foglalkozni nálunk?

  • Készletnyilvántartással kapcsolatos teendők ellátásával

  • Fuvarszervezéssel

  • Szállítólevelek elkészítésével

  • Dokumentumok iktatásával

  • Szükség esetén targonca segítségével történő munkavégzéssel

  • Áruk összekészítésével

  • Áruk átvételével, illetve a raktárba történő át- és kitárolásukkal

  • Cégen belüli anyagellátás biztosításával

Téged keresünk, ha 

  • Végzettséged legalább középfokú

  • Magabiztosan használod az MS Office-t, azon belül is az Excel-t

  • Rendelkezel targoncavezetői engedéllyel

  • Van raktáros, illetve műszaki környezetből származó, releváns tapasztalatod

  • Jó a kommunikációs készséged

  • Proaktív, precíz és rugalmas vagy

  • Nem okoz gondot némi fizikai erőt igénybe vevő feladat elvégzése

Kik vagyunk?

A Kubicek Hungária Kft. 2007 óta van jelen a magyar piacon. Anyacégünk, az osztrák Kubicek Fördertechnik GmbH több, mint 30 éves tapasztalatával igyekszünk ügyfeleink szállítószalagjaiból a lehető legtöbbet kihozni.

Tevékenységünk során mind munkatársainkhoz, mind ügyfeleinkhez a küldetésünknek, célunknak megfelelően viszonyulunk:

Célunk, hogy partnereinknek csak a termelésre kelljen koncentrálni, szállítószalagjaik a lehető legkisebb állásidővel, folyamatosan működjenek. így szeretnénk hozzájárulni egy példaértékű, versenyképes magyar és európai termelő ipar kialakulásához. Szeretnénk elérni, hogy létrejöjjön a kölcsönös előnyökön és a bizalmon alapuló, hatékony magyar és európai üzleti kultúra.”

Szintén a példaértékű vállalati magatartás részének tekintjük, hogy munkatársaink szabad, biztonságos, emberséges körülmények között dolgozhatnak.

Jelentkezz most, hogy részese legyél Te is a sikeresnek!

Kérjük add meg adataidat, melyeken el tudunk érni a későbbiekben!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is légy szíves kitölteni!

A jelentkezés folytatásához kattints az "Adatok elküldése" gombra!

Az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastam, megértettem, és az "Adatok elküldése" gomb megnyomásával hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel az ijob.hu kezelje.

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658