Ezt a pozíciót már betöltötték!

MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?

Részletek:

Munkaidő:

rugalmas

homeoffice lehetőséggel

Szükséges:

ANGOL NYELVŰ CV

Pénzügyi-számviteli tanulmányok

1-2 éves személyi asszisztensi, back office asszisztensi tapasztalat

Haladó szintű angol nyelvtudás
(a munkavégzéshez elengedhetetlen)

Erős kommunikációs készség

Munkavégzés helye:


Homeoffice/VIII. kerület

Amit biztosítunk:

  • Rugalmas munkahelyet + homeoffice lehetőséget

  • Szükség esetén céges autót, laptopot, telefont

  • Könnyű megközelíthetőséget (Üllői út)

Feladataid lesznek:

  • Személyi asszisztensi feladatok ellátása

  • Kapcsolattartás a hivatalokkal, könyvelő irodával

  • Számlázással kapcsolatos teendők elvégzése

  • Back office tevékenységek ellátása

  • Kapcsolat fenntartása az ügyfelekkel, partnerekkel, beszállítókkal, kollégákkal

Ezt az állást Neked találták ki, ha:

  • Pénzügyi-számviteli tanulmányokat folytatsz/folytattál

  • Rendelkezel 1-2 éves személyi asszisztensi, back office asszisztensi tapasztalattal

  • Haladó szintű angol nyelvtudással rendelkezel (a munkavégzéshez elengedhetetlen)

  • Erős kommunikációs készséggel vagy megáldva

Ezt a pozíciót már betöltötték!

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658