Ezt a pozíciót már betöltötték.
Ha érdekelnek ehhez hasonló pozíciók küldd el nekünk önéletrajzod az info@ijob.hu email címre.
Hosszú távú munkalehetőséget keresel egy igazán dinamikusan fejlődő munkahelyen?
Rugalmas munkaidőre és kiemelkedő fizetésre vágysz?
Ha a fenti kérdésekre IGEN a válaszod akkor, várunk csapatunkba!
KÉRÜNK TÉGED, HOGY JELENTKEZÉSEDKOR ANGOL NYELVŰ CV-D CSATOLD!
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
Részletek:
Munkaidő:
rugalmas
homeoffice lehetőséggel
Szükséges:
ANGOL NYELVŰ CV
Pénzügyi-számviteli tanulmányok
1-2 éves személyi asszisztensi, back office asszisztensi tapasztalat
Haladó szintű angol nyelvtudás
(a munkavégzéshez elengedhetetlen)
Erős kommunikációs készség
Munkavégzés helye:
Homeoffice/VIII. kerület
Amit biztosítunk:
Feladataid lesznek:
Ezt az állást Neked találták ki, ha:
Mi pedig előnyként vesszük, ha:
Jelentkezz most, hogy részese legyél ennek ilyen ambiciózus, nagy jövő előtt álló, sikeres társulatnak!
Hogyan zajlik a kiválasztás?
Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat
A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.
Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)
Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.
Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)
JELENTKEZZ BÁTRAN!
Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:
E-mail: info@ijob.hu
Telefon: +36-1-788-4795