Call center munkatárs – I. kerület

Call center munkatárs – I. kerület2019-12-05T13:56:25+00:00

Project Description

Szeretnél egy folyamatosan fejlődő cég munkatársa lenni?
Nem okoz gondot számodra a hideg hívás?
Szuper csapat és folyamatos visszajelzés: ezeket keresed egy munkahelyben?

Akkor Téged keresünk!

Munkaerő közvetítéssel foglalkozó, folyamatosan fejlődő vállalkozásunk keresi legújabb call center munkatársát.

Iroda munkarendje:

H-P: 8:00-16:30

Szükséges:

Minimum fél év tapasztalat hideghívások bonyolításában

Csapatjátékos jellem

Folyamatos fejlődésre való nyitottság

Munkavégzés helye:

Budapest I. kerület

Milyen feladatok várnak rád?

  • Hideghívások lebonyolítása

  • Új ügyfelek hívása adatbázisunkban szereplő elérhetőségek alapján

  • Ügyfelek igényeinek felmérése

Amit tőlünk kapsz:

  • Kiemelkedő bérezést (alap- és mozgóbért)

  • Könnyen megközelíthető irodát

  • Támogató, fejlődő csapatot

  • Menő irodai környezetet

  • Megbecsülést

Téged keresünk, ha:

  • Dolgoztál már call centeresként és/vagy értékesítőként
    és így már kellő tapasztalattal rendelkezel az állás betöltéséhez

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel

  • Mersz kérdezni – sőt, ha véleményed van, azt sem titkolod

  • Kommunikáció a lételemed

  • Érdeklődő vagy, alapos és precíz

  • Szorgalmas vagy és lelkiismeretes

  • Jó csapatjátékos vagy, de önállóan is megállod a helyed!

Nem téged keresünk, ha:

  • Problémát jelent hideghívások lebonyolítása

  • Nincs call center tapasztalatod

Téged keresünk, ha:

  • Dolgoztál már call centeresként és/vagy értékesítőként, és így kellő tapasztalattal rendelkezel 

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel

  • Mersz kérdezni – sőt, ha véleményed van, azt sem titkolod

  • Kommunikáció a lételemed

  • Érdeklődő vagy, alapos és precíz

  • Szorgalmas vagy és lelkiismeretes

  • Csapatjátékos vagy

Nem téged keresünk, ha:

  • Problémát jelent hideghívások lebonyolítása

  • Nincs call center tapasztalatod

Kik vagyunk mi?

Cégünk egy fiatalos hangulatú, stabil, sok éve működő és folyamatosan épülő online vállalkozás. Irodánk az I. kerületben található.

A cég kis mérete miatt nem csak tapasztalatokra, barátokra is szert tehetsz. Nagy hangsúlyt fektetünk az emberközeli hozzáállásra, a tanulási lehetőségre és a jó hangulatra.

Ha szeretsz minél magasabbra törni, ha nem elégszel meg a minimummal, ha szeretnéd kihasználni a benned rejlő tehetséget, akkor mielőbb küldd el jelentkezésedet!

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658

Nem neked találták ki ezt a pozíciót?

 

Válogass további álláshirdetéseink között!

A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. További információ

A sütik kezelésére vonatkozó EU-s irányelvek előírják, hogy az adott honlap látogatóiról csak előzetes, megfelelő tájékoztatással társított, egyértelmű és önkéntes hozzájárulásukkal lehet adatokat gyűjteni. A süti egy olyan információ csomag, melyet az internet böngészése során a szerver hoz létre és egy ún. időpecsét alapján egy előre meghatározott ideig tárolódik a felhasználó gépén. Jellemzően olyan honlap látogatási információkat, mint a böngészési előzmények, érdeklődési kör, de tárolhat jelszavat és webshop esetében bevásárlókosár tartalmat egyaránt. A sütikben tárolt adatok alkalmasak a visszatérő vagy az oldalon már regisztrált látogató beazonosítására, így az általuk preferált információk és előzmények alapján támogatják azokat a weboldal szolgáltatásokat és funkciókat, melyek a látogatót leginkább érdekelhetik, így képesek a felhasználói élmény növelésére.

Bezár