Ezt a pozíciót már betöltötték.
Ha érdekelnek ehhez hasonló pozíciók küldd el nekünk önéletrajzod az info@ijob.hu email címre.
Irodai munkát keresel modern munkakörnyezettel és fiatalos, elszánt csapattal?
Büszkén mesélnéd ismerőseidnek, hogy Teslák és egyéb felsőkategóriás autók „mennek át a kezed alatt”?
Akkor várunk csapatunkba!
Főként felső és középkategóriás autók importálásával foglalkozó cégünkhöz keresünk Irodavezető asszisztenst!
EZEKÉRT IS ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD!
A pozíció részletei:
Törzsmunkaidő
H-P 8:00 – 16:00
Szükséges
Pénzügyi számviteli végzettség
1-3 év releváns tapasztalat
Angol társalgási szintű nyelvismeret
MS Office ismerete
KULCS ügyviteli programismeret
Pénzügyi ismeretek
Munkavégzés helye
Budapest XI. kerület
Mégsem Neked való ez az állás? Oszd meg barátaiddal, és segíts Nekik jó munkát találni!
Messenger
Gmail
Amit tőlünk kapsz:
Téged keresünk, ha rendelkezel
Előnyös számunkra, ha rendelkezel
Mik lesznek a feladataid?
Gyere, csatlakozz egy szuper csapatba, és légy Te is sikersztorink részese!
Hogyan zajlik a kiválasztás?
Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat
A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.
Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)
Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.
Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)
JELENTKEZZ BÁTRAN!
Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:
E-mail: info@ijob.hu
Telefon: +36-1-788-4795