Kommunikatív alkatnak tartod magad?
Dolgoztál már hasonló területen?
Felsőfokú végzettséggel is rendelkezel és az angolod is minimum középfokú?

Gyógyszertári informatikai rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég keresi új irodavezető asszisztens kollégáját!

Hogy merjünk tovább álmodni, szükségünk van Rád is!
Jelentkezz most és építs betonbiztos alapokat!

Mit kínálunk?

  • Stabil vállalati hátteret és hosszú távú munkalehetőséget

  • Törzs munkaidőt (H-P 8:00-16:30)

  • Családias légkört

  • Légkondi, ingyen kv, kulturált környezet, konyha, zuhanyzó

Mivel fogsz foglalkozni nálunk?

  • adminisztratív teendők
    könyveléssel és a vevőkkel a kapcsolattartás
    készletfigyelés
    dolgozók anyagainak rendben tartása, szerződések iktatása

Te vagy a mi emberünk, ha

  • Legalább alapszintű MS Office ismerettel rendelkezel

  • Felsőfokú végzettséged van

  • Hasonló területen szereztél már tapasztalatot, például irodai adminisztráció, személyi asszisztencia

  • Kifejezetten kommunikatív alkat vagy

  • Agilis, tettrekész, jó szervező készségű, terhelhető, rugalmas, megbízható – EZEK a kifejezések mind igazak RÁD!

Aminek külön örülnénk, ha

  • Pénzügyben szerzett tapasztalattal rendelkezel

  • Az angolod kommunikáció képes

HA ÚGY ÉRZED TÉGED KERESÜNK, JELENTKEZZ A LENTI ŰRLAPON!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658