Ezt a pozíciót már betöltötték.

Dán székhelyű, nemzetközileg is meghatározó budapesti, modern irodánk téged keres!

Hazai és nemzetközi céges kapcsolatok, karrierlehetőség

A B2B szektorban fogsz dolgozni, így napi szinten új emberekkel, vállalatokkal ismerkedsz meg. Komoly kapcsolati tőkét halmozhatsz fel, mi pedig nem csak egy csokival háláljuk meg az értékes munkád!

Örömteli múlt, biztató jövőkép!

Majd 20 éves múltra tekint vissza cégünk és egyre több országban vagyunk jelen. Már Magyarországon is egyre meghatározóbbak vagyunk és mosolyogva várjuk a következő éveket!

Téged keresünk, ha

Fiatalos, energikus személyiség vagy

Motivál a siker és a célok

Pozitív és proaktív vagy

Felelős, pontos és következetes vagy

Szeretsz emberekkel foglalkozni

Feltalálod magad az új szituációkban

Rugalmas vagy, de nem élsz vissza a bizalommal

Mit kínálunk?

Versenyképes fizetést (tényleg)

Több cafetéria közül is választhatsz

A korrekt fix fizetés mellé jutalékot (akár meg is duplázhatod a havi fizetésed)

Kiváló irodai légkört (rendszeres programok, de a kollégák gyakran maguktól is összejárnak esténként, hétvégenként)

Rugalmas munkavégzést, Home office lehetőséget

Fizetett szakmai továbbképzéseket

Utazási támogatást

Céges mobilt, laptopot

Főbb feladataid lesznek

Piac és konkurencia feltérképezése, trendek megismerése

Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel és a partnereinkkel

Ajánlatok kidolgozása, személyre szabása

Találkozók, prezentációk megszervezése, lebonyolítása

Riportok, kimutatások elkészítése

Elvárásaink

  • 1-3 év B2B értékesítési tapasztalat

  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás írásban és szóban

  • Releváns felsőfokú végzettség (idegenforgalom, gazdaság)

  • Értékesítési attitűd

  • Proaktív jellem, határozottság

  • Priorizálási képesség

Előnynek számít

  • B kategóriás jogosítvány

  • Céges kapcsolatrendszer

  • Üzleti utaztatásban szerzett tapasztalat

  • Utazási irodában szerzett tapasztalat

  • Szállodai tapasztalat

  • Rendezvényszervezési tapasztalat

  • GDS (Amadeus vagy Travelport), vagy IATA vizsga

Kik vagyunk?

Egy majd 20 éves múltra visszatekintő, dán tulajdonban lévő cég vagyunk. Magyarországon főképpen céges utaztatással, rendezvények és tudományos kongresszusok szervezésével és online repjegy értékesítésével foglalkozunk.

Testvérvállalataink megtalálhatóak Lengyelországban, Csehországban és Romániában. A hazai irodánkban a dolgozói létszámunk jelenleg 60 fő körül mozog. Mivel folyamatosan növekszünk és erősödünk, ezért agilis és tehetséges kollégákra építünk. Ebben számítunk segítségedre!

Ezt a pozíciót már betöltötték.

xyz-ihs snippet="urlap-konyvelo-13ker"

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658