Szeretnél megismerni egy olyan technológiát, amelyet több millióan használnak?
Sőt, rögtön több területen is bővítenéd az ismereteidet?
Pályakezdőként szeretnél elhelyezkedni, de nehezebb mint gondoltad?

Gyere hozzánk!

Elektronikus banki alkalmazások és dokumentumkezelő rendszerek fejlesztésével valamint support szolgáltatást is biztosító vállaltunk keresi új alkalmazás támogató munkatársát.

Ne habozz, csatlakozz csapatunkhoz!

MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?

A pozíció részletei:

Törzsmunkaidő

10:00-15:00
(rugalmas)

Szükséges

Felsőfokú szakirányú végzettség (informatikai vagy műszaki)
Adatbázis kezelésben való jártasság (Oracle, Sqlite, SQL)
Középfokú angol nyelvtudás
Jó kommunikációs készség

Munkavégzés helye

II. kerület
(ingyenes parkolás)

Úgy érzed indulhat a csapatmunka? Csatlakozz TE is csapatunkhoz!

Amit tőlünk kapsz:

  • Elhelyezkedési lehetőséget pályakezdőként

  • Betekintést nyerhetsz a banki/pénzügyi folyamatokba, megismerhetsz komplex informatikai rendszereket

  • Senior kollégák szakmai tapasztalatának átadását

  • Versenyképes fizetést, vonzó juttatási csomagot

  • Készenléti időre kiemelt bérezést

  • Új nemzetközi projektekben való aktív részvételt

  • Friss levegőt, zöld környezetet Budapest II. kerületében

  • Családias hangulatot

Téged keresünk, ha rendelkezel:

  • Felsőfokú informatikai vagy műszaki végzettséggel

  • Adatbázis (Oracle, Sqlite, SQL) kezelésben szerzett tapasztalattal

  • Középfokú angol nyelvismerettel

  • Jó kommunikációs készséggel

  • Jó problémamegoldó képességgel

Előnyös számunkra:

  • Support tevékenységben szerzett gyakorlat

  • Analitikus gondolkodásmód

  • Banki ismeretek

  • Programkód olvasásban szerzett tapasztalat

  • UNIX, XML alapszintű ismeretek

  • Elektronikus csatornák terén szerzett tapasztalat

Mik lesznek a feladataid?

  • Megismerni a cégnél használt technológiát

  • Saját fejlesztésű banki alkalmazásaink 2. szintű támogatása

  • Napi szintű kapcsolattartás az ügyfeleinkkel, bankok informatikai osztályaival

  • Hibanyomozás, hibadetektálás, hibák reprodukálása, fejlesztők munkájának segítése

  • Funkcionális tesztelések, tesztforgatókönyvek előállítása, dokumentációk készítése

  • Banki ügyfelek betanítása

  • Készenlét ellátása normál munkaidőn kívül

  • 7×24 készenlét biztosítása, rotációs alapon

Kik vagyunk?

A CARDINAL Számítástechnikai Kft. 25 éve fejleszt elektronikus banki alkalmazásokat, valamint dokumentumkezelő rendszereket saját fejlesztő csapatával. Ez idő alatt cégünk a hazai bankinformatikai és a dokumentumkezelő piac meghatározó szereplőjévé vált. Saját fejlesztésű alkalmazásainkkal független szolgáltatóként elsősorban a pénzügyi szektor szereplőit támogatjuk.

A 100% magyar magántulajdonban álló cégünk több, mint 40 fős csapattal Budapest II. kerületi irodájában végzi a szoftverek fejlesztését és támogatását.

Informatikai alkalmazásaink személyre szabott szállítását követően ügyfeleinknek támogatási szolgáltatást biztosítunk.

Úgy érzed ez a Neked való állás? Akkor ne habozz, jelentkezz most!

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658