Project Description

Ezt a pozíciót már betöltötték.

Nyomdaipari kereskedelmi szolgáltató cégünkhöz keresünk hosszútávra új Adminisztrátor munkatársat!

EZEKÉRT IS ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD!

A pozíció részletei:

Törzsmunkaidő

H-P: 8:00 – 16:00

Szükséges

Minimum középfokú végzettség

MS Office (Excel) ismerete

Angol nyelvtudás
magabiztos társalgási szint szóban és írásban egyaránt

Erős kommunikációs készség

Munkavégzés helye

Budapest XIX. kerület

Úgy érzed ezt az állást Neked találták ki? Csatlakozz TE is csapatunkhoz!

Mégsem Neked való ez az állás? Oszd meg barátaiddal, és segíts Nekik jó munkát találni!

LinkedIn

Messenger

Facebook

Email

Gmail

Amit tőlünk kapsz:

  • Bérlet vagy üzemanyag-támogatás (bérlet esetén 100%-os)

  • Home office lehetőséget (rugalmas munkavégzés)

  • Kellemes irodai környezetet – családi házból lett átalakítva, így nem multis ‘dobozos’ + kerthelyiség

  • Hosszú távú munkalehetőséget a 10 legígéretesebb KKV egyikénél

  • Folyamatos fejlődési lehetőséget (a cég is folyamatosan fejlődik)

  • A munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, telefon + mobilinternet)

Téged keresünk, ha rendelkezel

  • Minimum középfokú végzettséggel

  • MS Office (Excel) ismeretekkel

  • Angol nyelvtudással (magabiztos társalgási szint szóban és írásban egyaránt)

  • Erős kommunikációs készséggel

Mik lesznek a feladataid?

  • Kapcsolattartás az értékesítővel

  • Beérkező ajánlat esetén árajánlat kérése az alvállalkozóktól

  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel

  • Dokumentáció

  • Piackutatás és piacfelmérés

  • Kivitelezői területen információk begyűjtése és naprakészen tartása

  • Kapcsolatfelvétel új kivitelezőkkel

  • Kapcsolattartás a grafikai stúdióval

Előnyös számunkra:

  • Nyomdaipari tapasztalat

  • Adobe Acrobat ismerete

  • B kategóriás vezetői engedély

Ezt a pozíciót már betöltötték.

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795