Project Description
Ezt a pozíciót már betöltötték.
Nyomdaipari kereskedelmi szolgáltató cégünkhöz keresünk hosszútávra új Adminisztrátor munkatársat!
EZEKÉRT IS ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD!
A pozíció részletei:
Törzsmunkaidő
H-P: 8:00 – 16:00
Szükséges
Minimum középfokú végzettség
MS Office (Excel) ismerete
Angol nyelvtudás
magabiztos társalgási szint szóban és írásban egyaránt
Erős kommunikációs készség
Munkavégzés helye
Budapest XIX. kerület
Mégsem Neked való ez az állás? Oszd meg barátaiddal, és segíts Nekik jó munkát találni!
Messenger
Gmail
Amit tőlünk kapsz:
Bérlet vagy üzemanyag-támogatás (bérlet esetén 100%-os)
Home office lehetőséget (rugalmas munkavégzés)
Kellemes irodai környezetet – családi házból lett átalakítva, így nem multis ‘dobozos’ + kerthelyiség
Hosszú távú munkalehetőséget a 10 legígéretesebb KKV egyikénél
Folyamatos fejlődési lehetőséget (a cég is folyamatosan fejlődik)
A munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, telefon + mobilinternet)
Téged keresünk, ha rendelkezel
Minimum középfokú végzettséggel
MS Office (Excel) ismeretekkel
Angol nyelvtudással (magabiztos társalgási szint szóban és írásban egyaránt)
Erős kommunikációs készséggel
Mik lesznek a feladataid?
Kapcsolattartás az értékesítővel
Beérkező ajánlat esetén árajánlat kérése az alvállalkozóktól
Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Dokumentáció
Piackutatás és piacfelmérés
Kivitelezői területen információk begyűjtése és naprakészen tartása
Kapcsolatfelvétel új kivitelezőkkel
Kapcsolattartás a grafikai stúdióval
Előnyös számunkra:
Nyomdaipari tapasztalat
Adobe Acrobat ismerete
B kategóriás vezetői engedély
Ezt a pozíciót már betöltötték.

Hogyan zajlik a kiválasztás?
Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat
A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.
Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)
Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.
Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)
JELENTKEZZ BÁTRAN!
Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:
E-mail: info@ijob.hu
Telefon: +36-1-788-4795