Project Description
Szeretnél megismerni egy olyan technológiát, amelyet több millióan használnak?
Sőt, rögtön több területen is bővítenéd az ismereteidet?
Pályakezdőként szeretnél elhelyezkedni, de nehezebb mint gondoltad?
Gyere hozzánk!
Elektronikus banki alkalmazások és dokumentumkezelő rendszerek fejlesztésével valamint support szolgáltatást is biztosító vállaltunk keresi új alkalmazás támogató munkatársát.
Ne habozz, csatlakozz csapatunkhoz!
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
A pozíció részletei:
Törzsmunkaidő
10:00-15:00
(rugalmas)
Szükséges
Felsőfokú szakirányú végzettség (informatikai vagy műszaki)
Adatbázis kezelésben való jártasság (Oracle, Sqlite, SQL)
Középfokú angol nyelvtudás
Jó kommunikációs készség
Munkavégzés helye
II. kerület
(ingyenes parkolás)
Úgy érzed indulhat a csapatmunka? Csatlakozz TE is csapatunkhoz!
Amit tőlünk kapsz:
Elhelyezkedési lehetőséget pályakezdőként
Betekintést nyerhetsz a banki/pénzügyi folyamatokba, megismerhetsz komplex informatikai rendszereket
Senior kollégák szakmai tapasztalatának átadását
Versenyképes fizetést, vonzó juttatási csomagot
Készenléti időre kiemelt bérezést
Új nemzetközi projektekben való aktív részvételt
Friss levegőt, zöld környezetet Budapest II. kerületében
Családias hangulatot
Téged keresünk, ha rendelkezel:
Felsőfokú informatikai vagy műszaki végzettséggel
Adatbázis (Oracle, Sqlite, SQL) kezelésben szerzett tapasztalattal
Középfokú angol nyelvismerettel
Jó kommunikációs készséggel
Jó problémamegoldó képességgel
Előnyös számunkra:
Support tevékenységben szerzett gyakorlat
Analitikus gondolkodásmód
Banki ismeretek
Programkód olvasásban szerzett tapasztalat
UNIX, XML alapszintű ismeretek
Elektronikus csatornák terén szerzett tapasztalat
Mik lesznek a feladataid?
Megismerni a cégnél használt technológiát
Saját fejlesztésű banki alkalmazásaink 2. szintű támogatása
Napi szintű kapcsolattartás az ügyfeleinkkel, bankok informatikai osztályaival
Hibanyomozás, hibadetektálás, hibák reprodukálása, fejlesztők munkájának segítése
Funkcionális tesztelések, tesztforgatókönyvek előállítása, dokumentációk készítése
Banki ügyfelek betanítása
Készenlét ellátása normál munkaidőn kívül
7×24 készenlét biztosítása, rotációs alapon
Kik vagyunk?
A CARDINAL Számítástechnikai Kft. 25 éve fejleszt elektronikus banki alkalmazásokat, valamint dokumentumkezelő rendszereket saját fejlesztő csapatával. Ez idő alatt cégünk a hazai bankinformatikai és a dokumentumkezelő piac meghatározó szereplőjévé vált. Saját fejlesztésű alkalmazásainkkal független szolgáltatóként elsősorban a pénzügyi szektor szereplőit támogatjuk.
A 100% magyar magántulajdonban álló cégünk több, mint 40 fős csapattal Budapest II. kerületi irodájában végzi a szoftverek fejlesztését és támogatását.
Informatikai alkalmazásaink személyre szabott szállítását követően ügyfeleinknek támogatási szolgáltatást biztosítunk.
Úgy érzed ez a Neked való állás? Akkor ne habozz, jelentkezz most!
Hogyan zajlik a kiválasztás?
Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat
A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.
Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)
Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.
Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)
JELENTKEZZ BÁTRAN!
Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:
E-mail: info@ijob.hu
Telefon: +36-1-788-4795
Mobil: +36-70-774-5658