Vevőszolgálati ügyintéző – Budapest III. kerület

Vevőszolgálati ügyintéző – Budapest III. kerület2019-06-04T12:01:00+00:00

Project Description

Otthonosan mozogsz adminisztratív felületeken?

Dolgoztál már irodai környezetben?

Nem jelent gondot a kommunikáció?

A Hesztia tűz- és munkavédelmi szakcég keresi új vevőszolgálati ügyintézőjét!

Ha alkalmasnak érzed magad, jelentkezz még ma!

Ahhoz, hogy piacvezetővé válhassunk, elengedhetetlenül szükséges volt tapasztalt kollégáink kitartó munkája.

Csapatunk összeszokott és profi, amely ebben az iparágban óriási kincs.

Ne habozz tovább, jelentkezz és légy része a sikertörténetnek!

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés, próbaidő után jutalék formájában

  • Kiváló irodai körülmények

  • Összeszokott, baráti társaság

  • Fejlődési lehetőség, elismerés

  • Éves csapatépítő rendezvények

Amit kérünk cserébe:

  • Legalább középfokú végzettség

  • Jó kapcsolatkialakítási képesség

  • MS Office felhasználói szintű ismerete

  • Ügyfélközpontúság, jó kommunikációs készség

  • Precizitás, megbízhatóság, jó memória

Feladataid lesznek:

  • Vevők fogadása

  • Számlázási feladatok

  • Bevételezés, foglalások készítése

  • Munkaterületek átfogó ismerete

Előnyt jelent:

  • Irodai vagy könyvelői munkatapasztalat

  • Valamelyik számlázási program ismerete

  • Alapfokú angol vagy német nyelvismeret

Röviden rólunk:

A HESZTIA Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft. 1995-ben alakult tűz- és munka­védelmi szakcégként.

Vállalatunk a minőséget jelölte ki tevékenysége vezérelveként a munka­szervezés, illetve a képviselendő külföldi és hazai gyártók kiválasztása során.

A magas minőséghez való ragaszkodás biztosította, hogy a HESZTIA Kft. napjainkban a legjelentősebb ipari üzemek (vegyipar, olajipar, energiaipar, gyógy­szeripar stb.), országos cégek (pl. MÁV Zrt., Magyar Államkincstár), önkormányzati és létesítményi tűzoltóságok, rendvédelmi szervek, és a Magyar Honvédség rendszeres beszállítójává vált.

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658

A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. További információ

A sütik kezelésére vonatkozó EU-s irányelvek előírják, hogy az adott honlap látogatóiról csak előzetes, megfelelő tájékoztatással társított, egyértelmű és önkéntes hozzájárulásukkal lehet adatokat gyűjteni. A süti egy olyan információ csomag, melyet az internet böngészése során a szerver hoz létre és egy ún. időpecsét alapján egy előre meghatározott ideig tárolódik a felhasználó gépén. Jellemzően olyan honlap látogatási információkat, mint a böngészési előzmények, érdeklődési kör, de tárolhat jelszavat és webshop esetében bevásárlókosár tartalmat egyaránt. A sütikben tárolt adatok alkalmasak a visszatérő vagy az oldalon már regisztrált látogató beazonosítására, így az általuk preferált információk és előzmények alapján támogatják azokat a weboldal szolgáltatásokat és funkciókat, melyek a látogatót leginkább érdekelhetik, így képesek a felhasználói élmény növelésére.

Bezár