Ureczky Balázst kérdeztük tapasztalatairól, az IJOBról és a segítségükkel betöltött menedzser asszisztens pozícióról

„Mindannyian egy dolog miatt vagyunk itt. Hogy elmondjam, hogyan szabadított fel nekem Krisztián heti 20 munkaórát a mindössze öt perces tanácsadásával.”

Elmesélnéd kérlek, hogy melyik volt az pillanat, ami kiváltotta belőled, hogy Neked most már segítségre van szükséged?

„Ez a nap is úgy indult, mint a többi, azzal az apró különbséggel, hogy a jobbra-balra, ide-oda kapkodás helyett bevállaltam, hogy megálljak egy pillanatra. Elkönyveltem, hogy most bizony nem a munkáról fog szólni a kávészünetem, hanem hagyom, hogy mások léphessenek 1-ről a 2-őre nekem. Meghívtam Krisztiánt egy kávéra, hogy beszélgessünk. Elmeséltem Neki, hogy hatalmas gondban voltam már, amikor a segítségét kértem. Nem volt időm már szinte semmire, teljesen elvesztettem a fonalat, megcsúsztam a teendőimmel. Folyamatosan csörgött a telefonom, ami persze annak köszönhető, hogy jól megy a biznisz, és mivel egy háromszöget alkotunk csapatommal, ezért minden hívás keresztülment rajtam is.”

Csak néhány nagyon egyszerű kérdés megválaszolására van szükség: „Mivel töltöd az idődet? Milyen kollégákkal dolgozol közvetlenül együtt?”

„A válaszom után azt az egyszerű tanácsot kaptam Krisztiántól, hogy ha valóban jelentős időt akarok spórolni, ráadásul el is vagyok havazva, akkor az első lépés, amit most tennem kell, hogy felveszek magam mellé egy asszisztenst. Egy „jobb kezet”, akinek átadhatom a megfelelő feladatokat, vagy épp azokat, amelyek a legtávolabb állnak tőlem, és emiatt az esetleg több időt emésztene fel. Ilyenek a számlák kiállítása, az értékesítési tárgyalások leadminisztrálása, a projektdokumentációk elkészítése.”

„Én mindig is szerettem tárgyalni, emberekkel beszélgetni… sőt még kreatív ötleteket is megálmodni, én ezekben vagyok a legjobb. De az, hogy az adminisztrációt én végezzem, az sajnos csak rabolta az időmet.

„Így hát megfogadtam Krisztián tanácsát, és megbíztam egyenesen Őket, hogy keressenek nekem egy igazi menedzser asszisztens.

Első lépésként részletesen kikérdeztük, felmértük, hogy pontosan milyen feladatok ellátására keresitek, és hogy konkrétan mire lenne nektek szükségetek.

„Igen, ezek alapján meg is kötöttük a szerződéseket, majd körülbelül 1 hét leforgása alatt küldtétek is a megbeszélteknek nagyon jól megfelelő jelölteket, amiből én választottam is hármat. Kettejükkel el is jutottunk az interjúig, majd egy héten belül, már ott is ült az új menedzser asszisztensem az irodámban.

Azóta hogy megy a sorotok? Bevált az új munkaerő?

Abszolút! Nagyon hálás vagyok az IJOB-nak, mert immár fél éve dolgozom együtt Judittal, aki azóta egyértelműen a jobbkezem lett. A fél év alatt sok-sok 10 órát spórolt meg nekem, eleinte még csak 10-et hetente, ahogy telt az idő, és egyre jobban látott bele a folyamatokba, 20-at, és most, hogy már 6 hónapja nálunk van, legalább 25 órát nyerek vissza heti szinten, amit én az igazi cégépítésre, üzletszerzésre és kreatív feladatokra tudok fordítani.

„És ez nem a csak a munkámra van hatással, de magánéletemet is visszakaptam, hiszen sokkal több időm jut a barátaimmal, üzletfeleimmel ebédelni, elmehetek squasholni és a kreatív munkámra is több energiám marad. Sokkal, de sokkal jobb érzés hazaérni a családomhoz délután 5-kor, és végre gyakrabban láthatom a gyerekeimet is!

„Ha Te is ennyire elfoglalt vagy, vagy már nincs időd cégvezetőként háttérfolyamatokkal foglalkoznod, akkor nagyon jó szívvel ajánlom Krisztiánék szolgáltatását, ami nem más mint megtalálni a megfelelő pozícióra a legmegfelelőbb embert, amivel nagyon sok időt tudnak megspórolni nekünk, cégvezetőknek.”