Ezt a pozíciót már betöltötték.

Dán székhelyű, nemzetközileg is meghatározó budapesti, modern irodánk téged keres!

Hiányszakma betöltése 2 héten belül!

Örülnénk, ha mielőbb vezetővé válnál!

Budapesti, 60 fős irodánk folyamatosan nő, ezért HR osztályt hozunk létre. Segítségedre hosszú távon számítunk, de nem ugyanabban a székben fogsz megporosodni! Elsősorban olyan tehetséges és agilis jelentkezőt keresünk, aki érez magában vezetői ambíciókat!

Örömteli múlt, biztató jövőkép!

Majd 20 éves múltra tekint vissza cégünk és egyre több országban vagyunk jelen. Már Magyarországon is egyre meghatározóbbak vagyunk és mosolyogva várjuk a következő éveket!

Téged keresünk, ha

Fiatalos, energikus személyiség vagy

Pozitív és proaktív vagy

Van benned vezetői potenciál

Felelős, pontos és következetes vagy

Szeretsz emberekkel foglalkozni

Feltalálod magad az új szituációkban

Rugalmas vagy, de nem élsz vissza a bizalommal

Mit kínálunk?

Versenyképes fizetést (tényleg)

Több cafetéria közül is választhatsz

Év végi bónuszt (1,5 havi fizetés)

Kiváló irodai légkört (rendszeres programok, de a kollégák gyakran maguktól is összejárnak esténként, hétvégenként)

Rugalmas munkavégzést, Home office lehetőséget

Komoly előrejutási lehetőséget

Fizetett szakmai továbbképzéseket

Utazási támogatást

Céges mobilt

Követelmények

  • 2-3 év releváns tapasztalat

  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás írásban és szóban

  • Releváns felsőfokú végzettség

Feladataid lesznek

  • Kiválasztás, toborzás

  • Beléptetés, kiléptetés ügyintézése

  • Munkaköri leírások karbantartása

  • Teljesítményértékelési rendszer felügyelete

  • Cafetéria rendszer felügyelete

  • Belső tréningek szervezése

  • Juttatási és kompenzációs csomagok kialakítása

  • Hatékonyságfejlesztési rendszer kidolgozásában való részvétel

Egy majd 20 éves múltra visszatekintő, dán tulajdonban lévő cég vagyunk. Magyarországon főképpen céges utaztatással, rendezvények és tudományos kongresszusok szervezésével és online repjegy értékesítésével foglalkozunk.

Testvérvállalataink megtalálhatóak Lengyelországban, Csehországban és Romániában. A hazai irodánkban a dolgozói létszámunk jelenleg 60 fő körül mozog. Mivel folyamatosan növekszünk, így külön HR osztályt hozunk létre. Ebben számítunk segítségedre!

Ezt a pozíciót már betöltötték.

xyz-ihs snippet="urlap-konyvelo-13ker"

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658