Irodavezető asszisztens – Budapest I. kerület

Irodavezető asszisztens – Budapest I. kerület2019-05-23T15:31:33+00:00

Project Description

Szeretnél kényelmes körülmények között, mosolygós kollégák között dolgozni?
Egy biztos, akár hosszabb távú lehetőséget tartogató munkahelyet keresel?
Jó lenne egy fiatal csapatban fontos és megbecsült pozíciót betölteni?

Munkaerő megtalálásával és kiválasztásával foglalkozó, folyamatosan fejlődő vállalkozásunk keresi legújabb irodavezető asszisztens munkatársat.

Ha talpraesett és precíz vagy, valamint képes vagy egy időben több dologra is koncentrálni, akkor szívesen látunk!

Több, mint egy évtizedes múltra visszatekintő irodánk évek óta töretlenül fejlődik,
így hosszútávú munkalehetőséget kínálunk!

Ígéretes karrier

Az ajtó nyitva áll, hogy egy virágzó karriert indíts el, a kérdés az, hogy lecsapsz-e a lehetőségre. Ez csak a munkán és a tehetségen múlik.
Jól hangzik? Ne tétovázz!

Kiváló és biztos munkakörülmények

Időben érkező, korrekt fizetés, pontos munkaköri feladatok.
Hosszú távra keressük az új csapattagunkat!

Mit kínálunk?

💰 Korrekt bérezést (Alap- és mozgóbért) 💰

📈 Szakmai iránymutatást egy dinamikusan fejlődő piacon 📈

👌 Biztos pozíciót egy jó hangulatú, lendületes csapatban 👌

📚 Folyamatos tanulási, fejlődési lehetőséget 📚

🎳 2 havonta céges rendezvényeket és csapatépítőket 🎳

🕑 6 vagy 8 órában is végezhető munkát 🕓

Téged keresünk, ha

  • Rendelkezel középfokú végzettséggel

  • Angol nyelvismeret középszintű (írásban és szóban)

  • Rendelkezel adminisztrációs gyakorlattal

  • Számítógépes gyakorlat (nyomtatás, Office programcsomag, online ügyintézési felületek használata)

  • Talpraesettség, határozottság

  • Kiváló helyesírás

  • Kiváló kommunikációs képesség (ügyfelekkel, hivatalokkal való levelezés, telefonálás)

Feladataid lesznek

  • Irodai szabályzat betartásának ellenőrzése, rend fenntartása

  • Iroda napi működésének biztosítása (számlák kezelése, irodaszerek rendelése stb.)

  • Dokumentumkezelés, adminisztrációs teendők ellátása

  • Ügyvezetői asszisztencia

  • Érkező vendégek, ügyfelek fogadása (kávé-, tea felszolgálása)

  • Beérkező hívások kezelése (script alapján)

  • Postai teendők ellátása

  • Esetenkénti irodaeszközök beszerzése

  • Egyéb irodai teendők elvégzése

Az Ijob.hu munkaerő kiválasztásával és a legjobb munkatárs megtalálásával foglalkozik. A KKV szektorra szakosodva kínál egyedi és innovatív megoldást olyan vállalatoknak, amelyek a jelenlegi munkaerőhiányos piaci környezetben a megfelelő munkatárs megtalálásával küzdenek.

Csapatunk nem ismer lehetetlent, rendkívül nagy elhivatottsággal és a legújabb eszközöket felhasználva, igyekszik a legmagasabb színvonalon teljesíteni megbízóink kérését és a legjobb megoldást kínálni megoldani munkaerő problémáját.

Kötelességünknek érezzük, hogy ügyfeleinknek ne egyszerűen alkalmazottat, hanem az ideális munkatársat találjuk meg.

Úgy érzed ez a Neked való állás?

Akkor küldd el a jelentkezésed most!

Jelentkezési határidő: 2019. 05. 29.

Kérjük add meg adataidat, melyeken el tudunk érni a későbbiekben!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is légy szíves kitölteni!

A jelentkezés folytatásához kattints az "Adatok elküldése" gombra!

Az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastam, megértettem, és az "Adatok elküldése" gomb megnyomásával hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel az ijob.hu kezelje.

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658

Keress 50.000 Ft-ot 5 perc alatt!


(és fel sem kell állnod a kanapéról!)

LÁSSUK A RÉSZLETEKET!

Subscribe!

A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. További információ

A sütik kezelésére vonatkozó EU-s irányelvek előírják, hogy az adott honlap látogatóiról csak előzetes, megfelelő tájékoztatással társított, egyértelmű és önkéntes hozzájárulásukkal lehet adatokat gyűjteni. A süti egy olyan információ csomag, melyet az internet böngészése során a szerver hoz létre és egy ún. időpecsét alapján egy előre meghatározott ideig tárolódik a felhasználó gépén. Jellemzően olyan honlap látogatási információkat, mint a böngészési előzmények, érdeklődési kör, de tárolhat jelszavat és webshop esetében bevásárlókosár tartalmat egyaránt. A sütikben tárolt adatok alkalmasak a visszatérő vagy az oldalon már regisztrált látogató beazonosítására, így az általuk preferált információk és előzmények alapján támogatják azokat a weboldal szolgáltatásokat és funkciókat, melyek a látogatót leginkább érdekelhetik, így képesek a felhasználói élmény növelésére.

Bezár