Ügyvezető asszisztens – Gödöllő

Ügyvezető asszisztens – Gödöllő2019-08-28T10:15:56+00:00

Project Description

Ezt a pozíciót már betöltötték.

Hiszen kiemelkedő teljesítmény esetén semmi nem állít meg, hogy akár ügyvezetővé válj!

Mit kínálunk?

  • Év végi bónuszt

  • Céges laptopot, telefont

  • Bejárás támogatást

  • Ingyenes parkolási lehetőség az irodánál

  • Támogató, barátságos csapatot

  • Évente több csapatépítőt

Milyen feladataid lesznek?

  • Riportok készítése

  • Ügyfélkezelés

  • Közreműködés a vállalati stratégia kialakításában és megvalósításában

  • Projekt utánkövetés

  • Ajánlatok készítése

  • Tárgyalások lebonyolítása

  • Beszállítók analizálása

  • Ügyfélérték felmérése

  • Készletek nyomonkövetése

Téged keresünk, ha 

  • Van áruforgalommal kapcsolatos tapasztalatod

  • Rendelkezel B kategóriás vezetői engedéllyel

  • Kiemelkedően magas szintű a kommunikációs képességed

  • Megy a MS Excel, Word, PowerPoint használata

  • Igényes vagy a munkádra

  • Aktív és ambiciózus személyiséged van

  • Szeretsz emberekkel foglalkozni

Nagyon örülnénk, ha lenne:

  • Kereskedelmi felsőfokú végzettséged

  • Rálátásod a hipermarketek világára

  • Sales és tárgyalási ismereteid

  • Angol nyelvismereted, mind szóban, mind írásban

  • Fogékonyság megtanulni különböző vállalatirányítási rendszert, adatbázis és számlázáskezelőt használni

  • KulcsSoft, SalesAutopilot, Canva, Dropbox ismereted

Kik vagyunk?

A Green Rabbit Termékmediátor Kft-nél a partnereinket minősítjük és felkészítjük a hipermarketpiacokra.

A felkészítés után a “Hiperképes” beszállítóink beléphetnek a beszállítói körünkbe.

Célunk, hogy hosszú távú beszállítói kapcsolatokat építsünk, és minél több sikeres KKV kerüljön be a hiperek polcaira.

Zseniális cégek vannak, akiknek éppen csak egy kicsi hiányzik, hogy megértsék, hogy mit kell még elvégezniük ahhoz, hogy a hiperekbe kerülhessenek.

Erre vagyunk hivatottak mi, hogy segítsünk ezeknek a bennük rejlő potenciált ki NEM használó cégeknek, szintet lépni a piacon.

Ezt a pozíciót már betöltötték.

xyz-ihs snippet="urlap-konyvelo-13ker"

Hogyan zajlik a kiválasztás?

Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor  pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

JELENTKEZZ BÁTRAN!

Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail: info@ijob.hu

Telefon: +36-1-788-4795

Mobil: +36-70-774-5658

A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. További információ

A sütik kezelésére vonatkozó EU-s irányelvek előírják, hogy az adott honlap látogatóiról csak előzetes, megfelelő tájékoztatással társított, egyértelmű és önkéntes hozzájárulásukkal lehet adatokat gyűjteni. A süti egy olyan információ csomag, melyet az internet böngészése során a szerver hoz létre és egy ún. időpecsét alapján egy előre meghatározott ideig tárolódik a felhasználó gépén. Jellemzően olyan honlap látogatási információkat, mint a böngészési előzmények, érdeklődési kör, de tárolhat jelszavat és webshop esetében bevásárlókosár tartalmat egyaránt. A sütikben tárolt adatok alkalmasak a visszatérő vagy az oldalon már regisztrált látogató beazonosítására, így az általuk preferált információk és előzmények alapján támogatják azokat a weboldal szolgáltatásokat és funkciókat, melyek a látogatót leginkább érdekelhetik, így képesek a felhasználói élmény növelésére.

Bezár