Karbantartó – villanyszerelő

Karbantartó – villanyszerelő2019-10-15T14:26:54+00:00

Project Description

Rendelkezel villanyszerelői végzettséggel?

Szívesen dolgoznál egy megbízható stabil cégnél?

Akkor várunk csapatunkba!

Ingatlanüzemeltetéssel foglalkozó cég keresi új karbantartó – villanyszerelő munkatársát!

MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?

Részletek:

Munkaidő:

H-P

reggeles: 7:00-15:30

délutános: 9:30-18:00

Szükséges:

villanyszerelői (épületgépészeti)végzettség

önálló munkavégzés

emailező rendszer,hibabejelentő rendszer és gyengeáramú rendszer ismerete

Munkavégzés helye:

XIV.kerület

Amit biztosítunk:

  • stabil munkahelyet

  • támogató csapatot

  • béren felüli juttatásokat

  • céges telefont

  • teljes bejelentést

  • alapos betanítást

  • kiszámítható munkaidőt

Téged keresünk, ha

  • rendelkezel villanyszerelői (épületgépészeti) végzettséggel

  • alkalmas vagy önálló munkavégzésre

  • van már tapasztalatod emailező rendszer,hibabejelentő rendszer és gyengeáramú rendszer használatában

Mik lesznek a feladataid?

    • reggeli ellenőrzés végrehajtása

    • esetleges problémák dokumentálása

    • megelőző karbantartói folyamatok elvégzése

    • hibák javítása (komplex berendezéseknél)

    • alvállalkozók kísérése az épületen belül

    • gyengeáramú rendszerek üzemeltetése

      Kik vagyunk?

      A SmartFM vezetői évtizedes tapasztalatokkal rendelkeznek az ingatlanok üzemeltetésében. Olyan neves cégek telephelyeit üzemeltették Magyarországon mint az ABB, Audi, ELMŰ, Ericsson, Nokia, Siemens. Megbízóinknak egyedi, testreszabott szolgáltatást kínálunk, ilyen például a műszaki üzemeltetés, ahova keressük új kollegánkat karbantartó – villanyszerelő munkakörbe! Cégünk biztos alapokon áll, és ez nem csak a vállalatunkra igaz, hanem a munkaközösségünkre is, akikkel különböző munkán kívüli csapatépítőkkel kovácsoljuk össze a társaságot.

      Ha szeretnél csapatunk tagja lenni, csatlakozz még ma!

      Hogyan zajlik a kiválasztás?

      Töltsd ki az űrlapot, kövesd az ottani utasításokat

      A jelentkezésed elküldése után kapsz egy visszaigazoló email-t.

      Ha a jelentkezésed alapján jó esélyed van a pozícióra, akkor pár napon belül felhívunk a megadott elérhetőségeden (ha nem feleltél meg, arról email-ben értesítünk)

      Sikeres elbírálás esetén egy rövid, 20-30 perces személyes interjún veszel részt, hiszen fontos, hogy megismerjük egymást.

      Ha az interjút követően szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor másnap már kezdhetsz is! (ha előző munkahelyeden köt a felmondási idő, akkor ezt is figyelembe tudjuk venni.)

      JELENTKEZZ BÁTRAN!

      Ha bármi kérdésed van, keress fel minket elérhetőségeink egyikén:

      E-mail: info@ijob.hu

      Telefon: +36-1-788-4795

      Mobil: +36-70-774-5658

      Nem neked találták ki ezt a pozíciót?

       

      Válogass további álláshirdetéseink között!

      A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. További információ

      A sütik kezelésére vonatkozó EU-s irányelvek előírják, hogy az adott honlap látogatóiról csak előzetes, megfelelő tájékoztatással társított, egyértelmű és önkéntes hozzájárulásukkal lehet adatokat gyűjteni. A süti egy olyan információ csomag, melyet az internet böngészése során a szerver hoz létre és egy ún. időpecsét alapján egy előre meghatározott ideig tárolódik a felhasználó gépén. Jellemzően olyan honlap látogatási információkat, mint a böngészési előzmények, érdeklődési kör, de tárolhat jelszavat és webshop esetében bevásárlókosár tartalmat egyaránt. A sütikben tárolt adatok alkalmasak a visszatérő vagy az oldalon már regisztrált látogató beazonosítására, így az általuk preferált információk és előzmények alapján támogatják azokat a weboldal szolgáltatásokat és funkciókat, melyek a látogatót leginkább érdekelhetik, így képesek a felhasználói élmény növelésére.

      Bezár